7.8.2013

tylsyyyys ja vähän kuulumisia (:

Heipä hei kaikki rakkaat lukijani !
Mä aattelin nyt teille kirjoittaa,kun en ole hetkeen kirjotellu teille.
Mä olin sillon sunnuntaina töissä ja tulin sieltä kotiin siinä kymmenen maissa.
Sit aloin vaan dataa ja lueskelin blogeja.

Maanantaina olin pitkästä aikaa hyvän kaverin 
kanssa,koska ei oltu nähty viikkon.Me oltiin vaan meillä ja juoruttiin niinku 
yleensäkki. Kuunneltiin musiikkii ja suunniteltiin seuraavaa
päivää : D

Tiistaina lähettiin saman kaverin eli millan kanssa nakkillaan
kattomaan hyvii kavereita. Oltiin siellä joskus puol kahen aikaan ja ooteltiin sit hetki
kavereit et ne tulis.Sit päivä meni siin hengailles possen kans siin 
kylil,meitoli siin posses jotai 16...ei kaikki ollu siin kyl koko päivää mut kuitenki : D
Kannattaa muuten kokeil sekottaa muumilimsaa ja es,se oli yllättävän 
hyvää XD Me lähettiin kotiin sitten siinä seittemän aikaan.

Tänään keskiviikkona mä oon ollu vaan kotona masentumassa.
En siis jaksanu lähtee mihinkää,siivosin vähän ja kävin lenkillä,onpas huima 
suoritus : D Tietty datannu koko päivän,niinko aina. 
Mä oon ollu koko loman tällänen laiska paska....anteeksi kiroiluni !
Mutku mua ärsyttää yli kaiken et mun loma on menny siihen oikeetsaan et oon maannu
vaan kotona...huoh ! -.-

Huomenna mun pitäs lähtee poriin kaverin kans ostaa viel
vähä koulu juttui ja muutenki hiuka shoppailee.
Aattelin kuvat huomen sen my dayn teille videona,ku lupasin niinko
et kuvaisin sen ennen koulun alkuu. Meillähän alkaa koulu 
nyt perjantaina :(

Tässä nyt vielä hiukkan jotain kuvia noilta päiviltä :)


annoin pusun mun kameral...se on mun rakas :*

toi oli yks ilta mun dataus kaverin : D


sateenkaaren pääst pitäs löytyy onnee...<3


2 kommenttia:

  1. tiiäks missä se sun vanha yp poni ulla on nykyää? mikse sult lähti? :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiedän suurinpiirtein missä se asustelee nykyään,ja mun ei aika rittänyt ullalle ja mulla ei oikeen ollut kyytejä talille jossa silloin ulla asui.Ulla oli myös hiukan haastava mulle,sillä oli aika jääräpäinen tamma :D!

      Poista