22.8.2013

:) :(....

Moi kaikki rakkaat lukijani !
Anteeks ihan hirveesti tää pitkä postaus tauko,mulla 
on ollu aika kiireisii päivii ku pääen melkein joka päivä 3ja koko päiväks hankkinu
ohjelmaa!:( 

Mulla on nyt sitten uudet ripset ja tän postauksen pää aihe,eli
uus rakkauteni.....Iphone 4 <3
Oon jo kauan halunnu sen ja nyt ostin sitten kesätyö rahoillani


Ripsistä en nyt jaksanut ottaa kuvaa,ku oon jo yhden teille pistänyt (:

Mulla on ollut nyt huoneremontti,ni aattelin tehä teille uuden huone esittely videon
kunhan se nyt saatais tehtyy loppuun. Mitä mieltä ideasta ??
My-dayn teen edelleen kunhan saan 100lukiaa täyteen.

Mul ei taaskaan oo teille mitään kerrottavaa...kauhee määrä jotain
turhia kuvia.
Koulu menee ný ihan normaalisti,pitkii päivii et ain koulupäivän
päätteeks väsyttää ihan sairaasti...senkä takii ei ikin huvita kirjottaa
ku meinaa väkisin nukahtaa.

En jaks nyt kirjottaa ihmeempii,et täs niit turhii kuvailuit:





3 kommenttia:

  1. sut on haastettu käy kattomassa(:! http://hempulanelamaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. pysty lisäää ton nukkumiskuvan,ihme ettei oo fb XDDD ei miks häpeen...toi datis kuva on kyl asialline! ;)

    VastaaPoista