30.7.2013

30. faktaa minusta!

Aattelin tehä teille nyt erikoispostauksena,ku 81 lukijaaki on jo
niin tän 30 faktaa minusta...muistaakseni joku on tätä multa joskus pyytänytki (:
mutta tässä sitten faktoja:

  1. olen 160cm pitkä.
  2. lempivärini on ehdottomasti musta ja valkoinen..oon aika tylsä : D
  3. oon perso herkuille
  4. mulla on koira,2 kissaa ja pupu.
5.en voi kulkea ihmisten ilmoilla ilman meikkiä
6.tykkään lenkkeillä
7.harrastan ratsastusta mutta se on vähentynyt todella paljon
8.tykkään koruista,omistanki niit paljon enkä puoliakaan käytä : D
9.kuuntelen paljon musiikkia
10.vihaan koulua (kaikki varmaan sitä vihaa ?)
11.en omista paljoa kavereita,mutta ne vähätkin on tosi rakkaita
12.en seurustele !
13.minulla on instagram , facebook ja skype <--- kaks ekaa on linkkejä ja skypestä löytyy nimel _rousa_
14.olin kesätöissä tänä vuonna ekakertaa
15.rakastan vanilia coca colaa....<3
16.vihaan itserakkaita ihmisiä
17.mulla on aina tylsää
18.oon värjänny hiukseni varmaan 100kertaa...mulle on tulossa hiuspidennykset...jee !! : 3
19.vihaan siivoomista
20.ihastun helposti ja se on suoraan sanottuna perseestä !
21.omistan siniset silmät ja punaset hiukset..ainaki vielä
22.tykkään emojen tyylistä ja varsinki niitten rohkeista hiuksista.. <3
23.mulla on nyt ripsipidennykset ja rakenne kynnet...sain tänään

24.rakastan kirjottaa blogii
25.mulla on ask....siel saa tul kysele nimeni on rouusaa <---linkki !
26.tykkään tehä videoita,mutku ei oo aiheita mistä tehdä teille,saa pistää niitäkin aina jos tulee mieleen (:
27.juhlin synttäreitäni 5.7 
28.oon kova shoppailee...pystyn helposti käyttämään monta sataa euroa : D
29.oon aika vittumainen yleens...kuuluu mun perusluonteeseen...XD
30! vihaan yli kaiken hämähäkkejä !!

Tässä oli sitten vähän faktoja musta ja laittakaa sitä kommenttia että millassia erikois postauksia haluutte...voin tehdä jonkun näkösiä mielipide kirjoituksiakin ?? 

6 kommenttia: