14.6.2013

shopping again..

Olin tänään taas vähän porissa,millan kanssa ja meillä oli
ihan hirveeen hauskaa : D
Meni sitä rahaa sitten vähän päälle satanen,oon kova 
tuhlaamaan XD Ostin paitoja,shortsit ja farkut ja kauheen määrän koruja : D
Mä en jaksa kirjottaa enmpää,laitan
kuviin mistä tuotteet on ja kuinka paljon maksoivat :

Gina tricot-9,95€

H&M-7,95€

H&M-7,95€ ale-5€

Cubus-29,90€ Mun uudet
rakkaat 

H&M-9,95€ ale-7€

Musta korvis glitter-8,90€

timantit- glitter

Isot-,pienettimanttit ja pallot
glitter-9,90€

Glitter-8,90€

Glitter-8,90€

Yllätyspussi
Glitter-6,00€

Näihin ostoksiin vielä ruoka päälle :  D
Laittakaa kommenttia mitä tykkäätte ostoksista :)

3 kommenttia:

  1. siiis tosi ihqut ostokset ;) et maininnu mua ;o ja GLITTER ;)♥

    VastaaPoista
  2. kiva blogi, liityin lukijaks! (:

    # http://ronjarebekka.blogspot.fi/

    VastaaPoista