12.6.2013

......


~Sä olit oikees, siit ettei suhde kanna.
Annan ittestäni kaiken mut tää on niin vaikeet.
Sä olit oikees, oli se oikeen et mokasin, satutin
Ja sä, rakastuit toiseen.
Sä olit oikees, sä olit oikee mulle ja tää
Tunne, sattuu nähä kun sä pois meet.
Sä olit oikees, rakastuit toiseen, toisen kerran
Täl kerral tehään se oikein~


JOS EI KIINNOSTA TURHA POSTAUS,JATKA
MATKAA ALAS PÄIN !!!!


Toi biisi on soinu mun pääs ny muuteman päivää,toi on vaan niin hyvä <3
Mä tykkään vaan kuunnel ton tyylist musaa....
kaverit sanoo useest et kui sä tykkäät kuunnel tollast
ranteet auki-musaa XD
Ei mul oikee mitään asiaa ollu,kuhan postasin....
saatte tekin jotain lukemist,vaiks aika tylsää luettavaa ku ei mitään kerrottavaa.
Aattelin uudistaa mun tän ulkan,saa antaa ehdotuksii
millaseks :) ??

Tänään olin mummulassa aamulla,sit tulin kotiin ni jotenki tää päivä huononi.
En jaks selittää miks,mut nyt V******a !!







4 kommenttia:

  1. kiva blogi ! :> ja tee joku neutraali ulkoasu (: kävisitkö kattoo mun blogii ? ;) http://loveisintheair-jade.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kun tykkäät,ja sitä neutraalii oon miettinykki :) Juu käyn vilkaisemassa.

      Poista
  2. Vooi, sä oot aivan samanlaine ku mä... siis mäki kuuntelen aina tollasta ns. ranteet auki musasa :O ! ja sitte mun kaverit on sillee " mite voit kuunnella tollasta " mutta mä en tiiä mä vaan tykkään ja mun mielestä kans tää Sä olit oikees on yks parhaimmista lauluista mitä tiiän ! :) Sulla on muutenki ihan hirveen ihana blogi ! :) ja ois kiva jos kävisit munkin blogissa kahtomassa :) ! http://millalol.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva että joku on saman lainen ku mäki : D Liityin sunkin blogiin :)

      Poista